Obóz gokartowo-paintballowy

Miejsce: Mazury, Wojciechy
Uczestnicy: dzieci i młodzież w wieku 10-12, 13-15, 16-18 lat
Zakwaterowanie: Ośrodek Pałac Wojciechy, Dwór Bieniasze
Wyżywienie:pełne (3 posiłki dziennie)
Transport zorganizowany:bus/autobus/pociąg lub dojazd własny

od 2799 zł/os

OŚRODEK, NOCLEGI

SPRZĘT

KADRA

DOJAZD

PROGRAM DNIA

ATRAKCJE

CO ZABRAĆ

Galeria zdjęć

CENY, TERMINY, REZERWACJA

CHARAKTERYSTYKA IMPREZY

Obóz pełen adrenaliny, wrażeń i emocji dla miłośników wyścigów, rajdów i wojny na żelowe kulki, czyli paintballa. Chcesz poznać technikę mistrzów kierownicy? Chcesz nauczyć się jeździć szybko gokartem? Chcesz rozwijać swoje wyścigowe umiejętności? Jeżeli chociaż raz odpowiedziałeś „tak”, ten obóz jest dla ciebie! Gokarty to małe, jednoosobowe pojazdy wyścigowe, przystosowane do bezpiecznego prowadzenia przez najmłodszych jak i starszych kierowców. Jazda na gokartach za każdym razem dostarcza jej uczestnikom mocnych wrażeń i wielkich emocji. Główną aktywnością uczestników będą:


..:: DLACZEGO WARTO WYBRAĆ NASZ OBÓZ? CZYM RÓŻNI SIĘ OD OBOZÓW INNYCH FIRM?

  • Wszyscy uczestnicy korzystają z markowego i uznanego na świecie sprzętu paintballowego – markerów Tippman.
  • Uczestnicy nie muszą dokupować kulek paintballowych! Wszyscy otrzymują ich podczas zajęć tyle, by móc brać udział w bitwie.
  • Uczestnicy otrzymują do dyspozycji najwięcej kulek spośród wszystkich organizatorów obozów paintballowych w Polsce – kulki bez limitu.
  • Bitwy paintballowe toczone są w różnych miejscach, zgodnie z realiami prawdziwego pola walki, na przykład w opuszczonych budynkach.
  • Na paintball zapewniamy pancerze ochronne tzw. „żółwiki” – dla chętnych.
  • Przemieszczamy się przy użyciu różnych środków transportu.
  • Często organizujemy półdniowe lub całodniowe operacje specjalne, podczas których uczestnicy odbijają zakładników, budują bazy, punkty oporu i je zdobywają, tworzą zasadzki czy wykrywają snajperów
  • Oprócz zajęć programowych – w zależności od profilu obozu – uczestnicy wypływają w rejsy żeglarskie, chętni próbują swych sił w windsurfingu. Odbywają się zajęcia z podstaw pierwszej pomocy. Do dyspozycji mamy rowery i kajaki.

OŚRODEK

Miłakowo – Pałac Wojciechy, Dwór Bieniasze. Rozpoczęcie 1 dnia od godziny 16.00, zakończenie ostatniego dnia o godzinie 10.00.

Uczestnicy zakwaterowani są w Pałacu Wojciechy i/lub Dworze Bieniasze. Oba obiekty mają standard trzygwiazdkowego hotelu, w Pałacu Wojciechy są także dodatkowe budynki mieszkalne o podobnym standardzie. W zależności od turnusu nocleg może być realizowany tylko w jednym z tych hoteli lub w obu hotelach jednocześnie. W przypadku, gdy pobyt w trakcie jednego turnusu realizowany będzie jednocześnie w dwóch hotelach, gwarantujemy tym uczestnikom, którzy to zgłoszą przy rezerwacji miejsca, wspólny pobyt w jednym miejscu. Zgłoszenia takiego trzeba dokonać przy rezerwacji miejsca na obóz, w formularzu rezerwacji w punkcie uwagi na końcu formularza. Do ośrodków przylega należący do nich ogromny, prywatny zróżnicowany teren o powierzchni około trzech tysięcy hektarów, który wykorzystujemy do organizacji obozowych zajęć.

Camp Warmia jest miejscem organizacji wielu obozów Wandrusa na Warmii i Mazurach. O wyborze tego miejsca zadecydowało między innymi:

  • bardzo dobre warunki zakwaterowania w Pałacu Wojciechy lub Dworze Bieniasze, w pokojach 2, 3 i 4 osobowych (w każdym pokoju łazienka – wc+prysznic, w niektórych pokojach wc+wanna) oraz dodatkowo w Pałacu Wojciechy w budynkach leżących na terenie pałacowym o takim samym standardzie jak w budynku pałacowym (w domkach i apartamentach, w pokojach 2, 3 i 4 osobowych). Uczestnikom wyjeżdżającym ze znajomymi gwarantujemy zakwaterowanie w tym samym ośrodku;
  • duża stołówka i wiele sal zajęciowych, w których możemy organizować różne obozowe spotkania, dyskoteki i imprezy;
  • sala na „wieczorną kawiarenkę” ze stołami bilardowymi, ping-pongiem, pinballem (cymbergajem), piłkarzykami;
  • położenie nad rzeką lub jeziorem;
  • obszerny, zadrzewiony teren przy każdym hotelu;
  • zróżnicowany ogromny prywatny teren o powierzchni około trzech tysięcy hektarów, łąki, lasy, piaski, drogi piaszczyste, leśne, łąkowe, bezdroża – doskonałe miejsce na paintball, jazdy quadami i inne zajęcia obozowe;

PROGRAM

..:: PROGRAM PODSTAWOWY

  • Zajęcia na gokartach
    – teoria
    budowa gokarta | obsługa techniczna gokarta | wiadomości wstępne dotyczące przepisów i zasad panujących na torze | wdrożenie w charakterystykę toru | znaczenie flag sygnalizacyjnych | wtajemniczenie w technikę wyczynową jazdy | wyposażenie oraz ubiór zawodnika
    – praktyka
    zasady prowadzenia gokarta  | praktyczne wprowadzenie w charakterystykę toru | zaprezentowanie i omówienie sekwencji zakrętów | technika jazdy na czas | omawianie miejsc hamowania | czasówka (bestlaptime) | wyścigi (race results) | klasyfikacja indywidualna i drużynowa
  • Paintball
    Bitwy przy użyciu markerów na żelowe kulki. Nasze zmagania będą odbywać się w terenie, na leśnych polanach i przecinkach, wśród zróżnicowanego terenu a czasem będą częścią większych manewrów, w których paintballowe starcie będzie jednym z wielu elementów, lecz bardzo ekscytującym. Żeby zmierzyć się z przeciwnikiem, trzeba będzie go najpierw odnaleźć. W teren wyruszą zwiadowcy, aby wykryć tajne obozowisko. Ukryci snajperzy przeciwnika będą starali się ich wyeliminować. Nauczymy się skrycie podchodzić przeciwnika, nawiązywać łączność za pomocą krótkofalówek, działać w większych i mniejszych grupach a także samodzielnie. Wybudujemy terenowe schronienia, które będą stanowić naszą bazę wypadową. Skorzystamy z darów leśnej i wodnej kuchni, przygotowując posiłki. Będziemy opracowywać strategię i taktykę, tak aby nauczyć się prowadzić bitewne zmagania. Dowódcy większych i mniejszych oddziałów będą wyznaczani na zmianę wśród uczestników.

..:: PROGRAM DODATKOWY (wliczony w cenę obozu)

  • Survival
    Przygotowanie prowizorycznego schronienia, budowa szałasów i legowisk z zastosowaniem podręcznych środków. Leśna i wodna kuchnia. Wyznaczanie kierunków świata, podstawy posługiwania się mapą i kompasem, wykonywanie szkiców przebytej drogi i terenu – w tym wykonanie planu terenu z uwzględnieniem skali, znaki patrolowe, imprezy na orientację.
  • Nocna Przygoda
    Alarm nocny to niezapomniane przeżycie. Poziom adrenaliny podnosi się bardziej niż w dzień. W środku nocy weźmiemy udział w bitwie paintballowej. W przeciwieństwie do potyczki dziennej, gdzie widać przeciwnika, w nocy dochodzi do tzw. close combat. Close Combat czyli walka w bliskim kontakcie wpływa na zwiększenie realizmu gry oraz bardziej ukazuje taktyczną głębie walki.
  • Gra terenowa – podchody
    Gra harcerska polegająca na ściganiu jednej grupy osób przez drugą i wykonywaniu po drodze różnych zadań. Uciekinierzy co jakiś czas układają z patyków, szyszek, kamieni lub rysują w ziemi kierunek swojej ucieczki oraz umieszczają na trasie kartki z zadaniami. Grupa pościgowa wyrusza 15-30 minut później. Muszą po drodze wykonać wszystkie przygotowane dla nich zadania i to udokumentować. Zabawa daje najwięcej radości jeśli ma miejsce w terenie, w którym nikt nie będzie nam przeszkadzał, wykonywanie poleceń nie będzie utrudnione i łatwo odnajdziemy wszystkie wskazówki. Idealnym wydaje się być nasz pobliski las.
  • Olimpiada Sportowa
    Podzieleni na małe drużyny weźmiemy udział w wielu konkurencjach. Na uczestników czeka kilkanaście stacji, na których muszą wykonać określone zadania jak na przykład „bieg kelnera”, „kto ma więcej piegów”, „wyścig z arbuzem, „bieg w parach z balonem napełnionym wodą”. Drużyna, która uzyska najwięcej punktów wygrywa olimpiadę.
  • Flagi
    Uczestnicy zostają podzieleni na dwie drużyny, każda z nich otrzymuje flagę, której musi bronić. Celem zabawy jest zdobycie flagi drużyny przeciwnej. Jest to strategiczna gra, która bardzo integruje grupę, a żeby wygrać pojedynek, współpraca jest w niej nieodzownym  elementem. Nie sprawność jest najważniejsza w tej grze, a strategia ataku na flagę przeciwnika.
  • Baloniada
    Balony napełnione wodą, ręczniki i zabawa na całego, na mokro.
  • Festiwal Kolorów
    To coraz bardziej popularna zabawa polegająca na wyrzucaniu w górę przez uczestników różnokolorowych proszków, które tworzą wielką chmurę barw! Festiwal wypełnia atmosfera wiecznej wesołości. Młodsi i starsi, wszyscy tańczą, śpiewają i bawią się, rzucając Kolory w powietrze!
  • Nocny Maraton Filmowy
    Odbywa się raz podczas trwania obozu. Filmy puszczane są z projektora. Młodsi uczestnicy oglądają filmy wybrane przez siebie do godziny 24.00. Starsi obozowicze do rana. Staramy się stworzyć klimat jak w kinie – popcorn i picie czeka na uczestników nocy filmowej.
  • Gry i Zabawy Stolikowe
    W atmosferze dobrej zabawy i zdrowej rywalizacji, weźmiemy udział w prawdziwej burzy mózgów.
  • Chrzest Obozowy
    To moment kiedy z Nowicjusza stajesz się Obozowiczem. Ale za nim to nastąpi musisz udowodnić, że znasz się na zasadach i regułach panujących na obozie. Czeka na Was kilka stacji zadaniowych jak np. stacja dotycząca obozowych tradycji, stacja kadra, stacja uczestnicy i wiele innych, których pokonanie spowoduje, że będziesz PRAWDZIWYM OBOZOWICZEM.
  • Wieczorne ogniska
    Wspólnie spędzone wieczory przy ognisku, gitarze i kiełbaskach.
  • Dyskoteki
    Super zabawa przy dobrej muzyce do późnych godzin wieczornych.

..:: WIECZORNA KAWIARENKA – tylko dla uczestników obozów Wandrusa 
Na większości obozów uczestnicy nie chcą iść od razu spać w trakcie ciszy nocnej. Powoduje to ciągłe interwencje kadry, która odprowadza uczestników do łóżek i ich ucisza, a oni i tak nadal nie śpią. Na obozach Wandrusa zorganizowaliśmy to inaczej. W miejscach noclegu (w domkach, pokojach) obowiązuje bezwzględna cisza nocna, natomiast wszyscy chętni starsi uczestnicy pod nadzorem kadry mogą spędzać czas w „wieczornej kawiarence” – jak to nazwali uczestnicy obozów. To kilka sal do wyłącznej dyspozycji starszych uczestników obozów Wandrusa, gdzie gramy w popularne gry na x-boxie, w bilard, ping-ponga, organizujemy karaoke. Zazwyczaj jest także grupa chętnych do gry w mafię. Od czasu do czasu przy tej okazji grillujemy, robimy gofry lub popcorn czy pieczemy kiełbaski na ognisku.

Happy End
Wszystkie chwile, nawet te najbardziej miłe szybko mijają, ale nawet koniec może być radosny. Podczas wieczornego spotkania z uczestnikami podsumujemy cały obóz, rozdamy pamiątkowe dyplomy i koszulki. A potem ostatnia obozowa dyskoteka i odliczanie dni do następnych wakacji. Pamiętajcie, że cudowne wspomnienia wakacyjnych dni będą Wam towarzyszyć przez cały rok.

SPRZĘT

..:: Paintball
Wszyscy uczestnicy korzystają z markowego i uznanego na świecie sprzętu paintballowego – markerów Tippman. Zapewniamy maski z osłoną na twarz, oraz dla chętnych pancerze ochronne tzw. „żółwiki”.

 

WAŻNE INFORMACJE

..:: DOKUMENTY, GŁÓWNE WYMAGANIA
Wiek 10-18 lat. Zgłoszenie uczestnictwa-umowa, karta kolonijna ze zgodą rodziców (wzory w biurze). Legitymacja szkolna. Gokart – minimalny wzrost: 1,45 m. Zajęcia na gokartach – opłata obowiązkowa 600 zł płatna w biurze.

..:: ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ
Dojazd autokarem lub pociągiem. Obowiązkowe składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny – 2 PLN/os oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy – 2 PLN/os. Program Dodatkowe Atrakcje. Zajęcia na gokartach – opłata obowiązkowa 600 zł płatna w biurze.

..:: NALEŻY ZABRAĆ ZE SOBĄ
Wyżej wymienione, odpowiednio wypełnione dokumenty, ubranie przeciwdeszczowe, ubranie polowe (stare spodnie, bluzy), grube rękawice, buty sportowe typu adidasy, trampki, strój kąpielowy, dres, ubiór sportowy, ciepły sweter lub polar, nakrycie głowy, okulary przeciwsłoneczne, środki na komary, krem z filtrem uv. Latarkę, kompas, zegarek, mały plecak. Prosimy o zaopatrzenie uczestników w podstawowe leki (przeziębienie, ból gardła, uczulenia, środki na oparzenia słoneczne). Buty trekingowe „za kostkę”, rękawiczki motocyklowe lub rowerowe „bez palców”. 2 zdjęcia legitymacyjne do książeczki quadowej i karty quadowej. Kaucja zwrotna 50 zł.

CENA ZAWIERA

  • Zakwaterowanie – Hotele: *** Pałac Wojciechy i *** Dwór Bieniasze koło Morąga. 8 noclegów w budynku głównym lub domkach i apartamentach o takim samym standardzie. Pokoje 2, 3, 4-osobowe (każdy pokój z łazienką wc+prysznic, część wc+wanna), część pokojów typu studio.
  • Wyżywienie – całodzienne w stołówce ośrodka od kolacji pierwszego dnia do śniadania ostatniego dnia.
  • Kadra – wykwalifikowani instruktorzy, wychowawcy.
  • Ubezpieczenie – NW
  • Sprzęt – potrzebny do realizacji programu, w miarę potrzeb.
  • Realizację programu w blokach zajęciowych, z podziałem na grupy, w zależności od pogody i kondycji uczestników. Gokarty – 3 zajęcia. Paintball – kulki bez limitu.

DOJAZD ZORGANIZOWANY

Za dopłatą, pociągiem lub autokarem z opiekunem, z kilkunastu większych miast w Polsce. Szczegółowe informacje są tutaj

GALERIA ZDJĘĆ, FILMY OBOZOWE